Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam,
z dniem dzisiejszym powinien zakończyć się problem z wejściem do budynku na poziomie garaży, który trwał przeszło pół roku. Jeśli zauważyliby Państwo, iż nadal nie działa prawidłowo proszę o informację zwrotną. Temat nie może tak długo otwarty.
Jak pewnie mieszkańcy zauważyli pojawił się w ostatnim czasie problem z terminowym wywożeniem śmieci. Zmieniła się firma odbierająca odpady. Według uzyskanych informacji w biurze nowej firmy posiadają oni klucz do naszego kosza, ale w praktyce nikt go nie ma. W najbliższym czasie na swój koszt go dorobię i postaram się im dostarczyć aby problem został rozwiązany, szczególnie biorąc pod uwagę panujące upały.
Drodzy mieszkańcy, należy zauważyć, iż błędnie segregujemy śmieci. Pragnę uniknąć sytuacji upomnień czy tez w konsekwencji dodatkowych kosztów z gminy wynikających z tej sytuacji. W naszym koszu znajdują się pojemniki jedynie na odpady zmieszane (niesegregowane (zmieszane) w każdej iloci np. zatłuszczony papier, pieluchy,resztki jedzenia, niegorący popiół, opakowania po aerozolach) oraz odpady suche (tj. tworzywa sztuczne np. plastikowe butelki PET i po chemii, nakrętki, opakowania po jogurtach itp., opakowania wielomateriałowe np. kartony po mleku, soku, metale np. puszki po napojach, tekstylia, styropian po sprzęcie np. AGD i RTV). PAPIER i SZKŁO powinno być segregowane osobno. W dniu dzisiejszym, a najpóźniej w poniedziałek na ulicy Malinowej w trzech lokalizacjach powinny się pojawić ogólnodostępne pojemniki (jeden na szkło, drugi na papier) i tam też będziemy musieli wyrzucać tego rodzaju odpady. Do momentu pojawienia się pojemników (opóźnienie wynika ze zmiany firmy odbierającej odpady) materiały te wrzucamy jako odpady niesegregowane (do zielonych pojemników), a nie do suchych jak to ma teraz miejsce.
Offline
Strony: 1